Iklan Paling Popular


03 March 2013

: Tips Bina Badan Berotot

Tajuk Iklan*:Tips Bina Badan Berotot
Web Site:http://tinyurl.com/BadanBerOtot2u
Email*:noreply@yahoo.com
Isi Iklan Anda*:Ebook utama panduan ni pun dah cecah dekat 130 muka surat. Tak termasuk lagi empat ebook tambahan yang lain. Saya harap penulis ebook ni naikkan sikit lagi harga.

Ebook #1: 138 m/s - Lima Langkah
Ebook #2: 113 m/s - ebook jadual kerja workout (latihan)

Ebook #3: 39 m/s (Tip-Tip Bina Badan)
Ebook #4: Senarai Gym di Malaysia - yang ni saya cari sejak dulu lagi.
Ebook #5: Ebook dalam English. Mungkin ini sebagai rujukan tambahan sahaja.

Panduan macam ni susah nak dapat dalam bahasa Malaysia. Dan lebih penting, ia adalah untuk orang Malaysia berbanding panduan lain yg banyak khusus untuk orang Barat. Diet untuk orang asia mana sama dengan diet untuk orang Barat.

Ebook ni menerangkan dengan bahasa yang mudah dan dalam LIMA LANGKAH saja. Kalau nak cari info percuma, carilah. Saya yakin saudara semua akan pening lalat sebab terlampau banyak maklumat yang bercanggah satu sama lain. Jadi untuk elakkan kekeliruan, rujuklah daripada mereka yang ada pengalaman dan salah satunya ebook ni.

==> http://tinyurl.com/BadanBerOtot2u

Mengapa saya beli?

Ramai ingat IM yang "otai" dapat ebook secara free. Saya memang dapat banyak ebook berbayar secara percuma. Tapi saya juga membeli. Soalnya mengapa?
Sebab saya akan beli jika sesebuah ebook itu amat saya perlu dan saya rasa ia bermanfaat untuk saya. Benda free biasanya kurang memberi bekas untuk saya.

Akhir kata, kepada brother-brother terutama yang sering digelar "papan lapis" (kurus lah tu..), dapatkan ebook ini untuk membina tubuh badan yang sihat, cergas dan lebih ideal. Tak payah tipu lah orang yang kurus, tinggi keyakinannya. Pasti ada sedikit rasa di hati ingin memiliki berat badan yang ideal.

Lima bintang untuk ebook ni. Saya jamin pembeli pasti berpuas hati. Kepada penerbit ebook ni (pasangan suami isteri), terima kasih untuk ebook yang bermanfaat ini.

Lagi info:

==> http://tinyurl.com/BadanBerOtot2u


Terima Kasih
Foto Upload(2M max):otot.jpg



Powered by EmailMeForm



1 comment:

  1. Prosesnya lancar dan saya menerima dana saya pada hari kerja berikutnya. Saya akan sangat merekomendasikan AAtlasloan kepada siapa saja yang mencari bantuan keuangan. pesan saya untuk info lebih lanjut
    whatsapp me +1 443 345-9339
    Atlasloan83@gmail. com
    - Daryl D., Lynn, MA

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...